Lugnet som sänker sig

Fick mitt högskoleprovresultat idag och har nog aldrig blivit så lättad i hela mitt liv. Okej det har jag, men ni fattar känslan. Det gick så mycket bättre än jag trodde. Med dessa poäng eller högre, lite tur och allt sådant där kommer jag kunna plugga i GBG på den linjen jag vill. Självklart är inget säkert, men det är verkligen inte ogenomförbart. Jag har en möjlighet, en plan. Om jag kan plugga här kan jag förhoppningsvis ha kvar både häst och politiken. Lycka. Alltså är så lättad och glad just nu. Inget säkert osv men ni fattar, det finns en ljusning, jag kan andas igen.

Annars har det (nästan) bara hänt massa bra idag, bra samtal (ping Ida <333), provat massa kläder, Ville skötte sig utmärkt, roligt möte och massa pepp inför veckan. Yrade runt i gamlestan, åt lunch med Mami och bråkade med en lärare. Imorgon är det bara häst och massa politik, me like. Hörs då!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0