It's time to understand what you deserve

Såååå mina vänner.
Har massa ämnen jag vill skriva om, massa tankar. Helt sjukt att jag ska skriva 15 nationella prov efter påsklovet. Det är ju helt sinnessjukt. En annan grej som stressar mig enormt är sommarjobb, jag måste ha ett jobb. Jag måste ha erfarenheten, det hjälper mig sjukt mycket om jag ska kunna nå mitt mål. Men det är svårt att få något! Imorgon måste jag skriva om mitt CV och ansöka till alla kommunens jobb + feriepraktik på sjukhuset. Jag som får ångest av sjukhus. Förstår ni hur desperat jag är då?
Jag ska sluta klaga. Men det är ganska tufft.
Framför mig ligger ett lov fyllt av massa häst, träning och roliga saker. Det stora minuset med den här veckan är att min pojkvän är borta och jag saknar honom redan efter en dag. Det är helt konstigt att man kan bli så beroende av någon men jag vill inte vara utan honom, aldrig. Hur blev jag en sådan kärlekstönt, jag som inte ens trodde på kärlek!? Men jag antar att det blir så när man hittat rätt person.
Imorgon ska jag i alla fall på hingstvisning för att bestämma vilken hingst min ponny ska betäckas med. Skriver mer om det imorgon. Tisdag är det kurs också... Ska anmäla mig till Bohuscupen, min licens är betald så det är bara att köra. Ett mejl ska skickas om en otroligt kul grej jag kanske ska göra till hösten, handlar om politik. Kanske åker iväg på praktik till sommaren också. Åka till Stockholm igen? Festival?

Finns så mycket val, så mycket att göra. Jag har verkligen allt framför mig. Och trots stress, trots att det är svårt att få ihop allt med hästar, politik , skola , styrelsearbete och socialt liv är jag så lycklig i mig själv, så lycklig i mitt liv och jag känner att de åren som kommer nu kommer vara awesome. No more tears, nu ska jag kämpa.
Blev otroligt rörigt det här inlägget, men det blir så. Kan inte samla ihop alla tankar och känslor. Lika bra att gå och lägga mig innan jag flummar bort mig ännu mer. Bjuder er på sötaste bilden, godnatt!


Victoria
2013-03-31 @ 23:08:10
URL: http://victoriahavelid.blogg.se

SUperfin blogg! Kika gärna in på min & kommentera vad du tycker om den! :D

Elin
2013-04-01 @ 10:53:58
URL: http://luckyhorsee.blogg.se

Hej hej!
Kolla gärna in på min blogg och ställ några frågor till min frågestund! Skulle bli sjukt glad! :)
Fin blogg'! ♥
K R A M♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0