Sammanfattning av året: del 2.

Maj:
 

Jag fyllde arton, var överlycklig och hade fantastiska dagar både 8:e och 9:e. Hade en brutalt knasig och rolig utgång. Hade också middag med massa människor jag tycker om.
 
 
 
 
Vi vände ryggen mot rasismen och Sverigedemokraterna.
 
Jag, Lina och Hannah spelade Frankrike i skolans EU-rollspel.
 
 
Det var EU-val. Jag skrev en insändare i KP, höll i min första debatt och var med och anordnade skolval.
 
 
Min älskade kanin Charlie dog efter 8 år i min ägo, min fluffiga kompis.
 
 
Slutligen, jag och Lisabeth tog årets första dopp och jag och Karolina hade en ytterst oklar och fantastisk kväll på Muchacho.
 
 
Juni:
 
TOG FUCKING KÖRKORT.
 
Pluggade matte 2b i tre veckor för att tenta av kursen, men failade den ändå och det sög. Pluggade sååå mycket men fattade verkligen ingenting. 
 
 
Hade brutal ångest under ganska lång tid just den här månaden, en av mina värre backslag tror jag.
 
 
Trimmade Saga och började få ordning på henne och min egen ridning litegrand.
 
 
Var på Håkan Hellströms helt fantastiska konsert på Ullevi.
 
 
 
Karolina, Hanna, Douglas, Andrea, Sara, Julia och MÅNGA FLER tog studenten och jag åkte buss mellan massa mottagningar och var otroligt glad.
 
 
Var också med på studentfesten som vår skola hade, vilket ledde till att jag blev ca såhär glad. Samt att något jag velat skulle ske i ca hundra år skedde. Samt att jag gjorde ca det mest modiga jag gjort någonsin, några dagar efteråt.
 
 
Och jag var på KENTFEST. Älskar Kent från djupet av mitt hjärta.
 
Juli:
 
Vivaldi föddes vilket var helt fantastiskt! Han var långbent, skev och ranglig. Kunde knappt stå upp och ramlade ihop hela tiden. Sov hela tiden! Annorlunda är det nu ;)
 
 
 
 
 Jag gick upp vid femtiden ganska många dagar för att ta hand om mina hästar innan jobbet.
 
 
Badade MASSOR. Mer än någon sommar innan, just för att jag äntligen kunde köra bil själv. Plockade upp  vänner och badade så fort det var sol.
 
 
Hade THAT utekväll med Elin, åh vad glada vi var.
 
Hade fotografering med Lisabeth i Tjuvkil
 
 
 
Var även i Falsterbo, i Trollhättan, jobbade massor och var blond, solbränd och glad.
 
 
Augusti
 
Valrörelsen var i full gång och jag tyckte det var fett kul.
 
 
 
 
Sandra var här från Norrland, vi gjorde massa saker och hade sjukt roligt.
 
Dejtade killen jag trodde var mannen i mitt liv. Men nej.
 
 
Mötte LINN OLSSON och var helt hysterisk.
 
 
Var på Daniel Adams Rays konsert, som var fantastisk trots att det började ösregna. Såg även Panda da Panda, men har inte bild på det.
 
Började skolan och var av någon anledning jättetaggad inför detta...? Det tog dock bara några dagar innan jag slutade med det.
 
 
Var ute i Kungälv för första och sista gången och hade en så rolig kväll.
 
 
Och så var jag på Nordens ark med Hannah och klappade på getter.
 
 
busspojken
2015-01-01 @ 13:25:17

Ey, kul att få dela minnen av 2014 med dig!
Gott nytt år!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0