Hårfärg

Samma dag som balen är ska jag färga och klippa mitt hår samt göra uppsättning. En för tidig och helt underbar present av mina fantastiska föräldrar <3 i alla fall. Jag kan inte bestämma om jag ska bli ljus eller fortsätta mer på det lila spåret? Trivs asbra i färgen jag har nu, bättre än i blont. Men blont är lite mer praktiskt på sommaren, eftersom det mörka bleks mer. Mina funderingar just nu helt enkelt. 

När vi ändå skriver, jag har haft en del olika hårfärger från det att jag var 12/13 och färgade det första gången. Mörkbrunt, rött, mellanbrunt, blont, blont med ljusa slingor och så det jag har nu som är mörklila med röd underton haha. Bläddrade genom instaflödet, är lång tid mellan bilderna som ni ser. Den översta är ifrån nu. Mycket skillnad, eller hur?











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0