Godmorgon torsdag

Min dag igår gick också i 110, därav noll uppdatering. Hade det iaf superbra, lunchade med Hannah, fikade med Karolina och red ut på kvällen. Dröm <3 köpte dessutom precis en sådan typ av tröja som jag letat efter som jag ska ha på fredag då tanken är utgång. 

Idag har jag nationella och direkt efter det arbetsintervju. Känner mig läskigt lugn nu, vilket är skönt. Brukar vara så när jag ska göra något viktigt, är så nervös flera dagar, helt coollugn på morgonen och sen hysterisk precis innan. Men det är skönt, jag vet hur jag reagerar och beter mig för det mesta. Utsätter mig ständigt för saker jag är rädd för, vilket är skönt i en sådan här situation! Är liksom van vid att vara livrädd ;) ska oavsett bli superkul och sen skönt att ha gjort den.

Hoppas ni får en superbra torsdag, ni kan väl hålla tummarna för mig. Mina ögonbryn blev iaf asbra imorse, kanske är det ett tecken? Hahahah. Puss






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0