Livets liv

Gokväll!

Idag har jag haft en himla bra dag. Har tagit det sjukt lugnt då jag känt mig helt slut i både huvud och kropp, men det har ju varit en intensiv vecka så kanske inte är så konstigt. Har pluggat lite och tränat, skönt att komma ut lite. Nu på kvällen har jag tömkört Saga medan Lova red Mizzy! Sen har jag borstat och promenerat med Ville.

Imorgon är det måndag och jag får ont i magen bara jag tänker på denna veckan. Ska bli så kul, så läskigt och så intensivt. Tre möten är inbokade, Saga ska ridas, jag har mitt nationella-tal och lite sådant. Sen fyller jag tydligen år på fredag och dagen innan är det dagen som allt kretsar kring just nu. Ska nämligen på arbetsintervju för ett av mina absoluta drömjobb och är så nervös att det känns som jag ska svimma. Förbereder mig massor på de sätt jag kan men samtidigt: en intervju är en intervju. Jag kan omöjligen veta exakt vad de kommer fråga eller hur det kommer kännas där och då. Så jag får helt enkelt försöka slappna av och se själva intervjun som en stor erfarenhet, oavsett hur det går. Men hade ju varit så himla roligt att få det....







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0