Lugn och lycklig

Djup lycka är något som är svårt att finna. En kan vara glad och pepp men att känna den där lugna lyckokänslan har iaf varit svårt för mig, med massa psykiska väggar som separerat mig från just den känslan. Men nu sitter jag här på min säng en grå lördag i maj och känner precis så. Jag är verkligen lycklig. Igår fick jag ett besked som fick mig att gråta av lycka och idag börjar jag ta in det. Skriver när det är officiellt men det kommer bli så himla bra. 

Med det beskedet hade jag dubbla anledningar att fira igår. Så efter middag med min fantastiska familj och morfar plus hans sambo vankades utgång. Från Muchacho, italienska och in på trägårn genom VIP-ingången. Drinkbiljetter och dans på ett tomt dansgolv (som nog var stängt egentligen) där vi stod på högtalare och dansade. Bytte dansgolv till det stora, dansade till stängning och lyssnade på Labyrint. Kramade fina personer, blev extra lycklig över vissa saker som hände, insåg att mina vänner är top notch (ingen nyhet dock men ändå.) Åt pommes frites och somnade strax innan fem. Hade så himla kul! Vaknade imorse och hängde med Bea i några timmar. Nu ska jag snart åka och rida en eller två hästar vilket ska bli superkul. Pussa på Thilly med. Alltså livet, I've been waiting for you. 







Tack alla som var med igår, har inte bilder på alla men ni är awesome 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0