Take your time

Godmorgon på er.

Igår insåg jag att jag tappat en tredjedel av mina läsare, vilket inte är så konstigt med tanke på hur tråkig bloggen är nu för tiden. Jag skriver nästan bara vad jag gör eller ska göra, eller totalt osammanhängande inlägg med känslor. Men jag tänker att det inte är någon idé att jag ber om ursäkt eller säger att det kommer bli bättre, för det kommer det antagligen inte bli. Jag är inte så motiverad alls på att skriva bra inlägg eller lägga tid på detta. Däremot har jag inte tänkt lägga ner den. Så, helt enkelt. Bloggen är kvar även om jag inte kommer uppdatera så som jag gjort innan. Livet kommer imellan  och det är mycket jag verkligen inte vill skriva om. Hoppas ni förstår och kul ni som väljer att stanna <3


Favoriter <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0